Targ w najnowszym wydaniu Forbes

Targ w najnowszym wydaniu Forbes

W październikowym wydaniu Forbes znalazł się artykuł o polskim crowdfundingu. W tekście „Boom na zbiórki w środku pandemii” Piotr Karnaszewski pisze o coraz popularniejszym sposobie na inwestowanie, który daje fundatorom poczucie przynależności do grupy oraz możliwość realnego wpływu na produkt i jego społeczne znaczenie.

To właśnie dlatego na platformach crowdfundingowych największym zainteresowaniem cieszą się te biznesy, które chcą zmienić świat. Inwestorzy celują w marki, którym bliska jest idea łączenia ludzi. Akcjonariusze Pora na Pola, poza znakomitym produktem, o doskonale znanym pochodzeniu i sprawdzonej jakości, otrzymują przestrzeń do decydowania o rozwoju gospodarki w dziedzinach, które namacalnie oddziałują na codzienne życie szerokiej społeczności. Są nie tylko przyjaciółmi, ale również klientami, dostawcami, doradcami, a nawet pracownikami naszej spółki.

Pora na Pola S.A. już dwukrotnie poszukiwało inwestorów poprzez crowdfunding. Po raz pierwszy na pozyskanie funduszy, przy użyciu platformy Beesfund, zdecydowaliśmy się w 2019 roku. Dzięki zdobytym w ten sposób środkom rozbudowaliśmy sklep i potroiliśmy sprzedaż w stosunku do roku poprzedniego. W drugiej, tegorocznej edycji, jeszcze przed planowanym finałem, udało nam się pozyskać 100% zakładanych funduszy, które zostaną przeznaczone na rozwój subskrypcyjnego modelu sprzedaży i stworzenie algorytmu predykcji koszyka zakupowego. W roku 2021 planujemy trzecią rundę crowdfundingową. Aby w pierwszej kolejności dowiedzieć się o dacie jej rozpoczęcia, już teraz zapiszcie się na alert inwestora pod tym linkiem.

Cały artykuł znajdziecie w numerze 20/2020 Forbes oraz w wydaniu internetowym.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze