Informacje o targu

Jak mogę się skontaktować z Pora na Pola?
Aby skontaktować się z nami, należy napisać wiadomość na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt. Można również zadzwonić pod numer +48 797 823 801.
Jakie są dane kontaktowe targu?
PORA NA POLA S.A.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 2A lok. 32
18-400 Łomża
[email protected]
+48 797 823 801
Jakie są dane do faktury?
PORA NA POLA S.A.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 2A lok. 32
18-400 Łomża
[email protected]
NIP: 7182150995
Gdzie znajduje się siedziba firmy?
Siedziba firmy znajduje się w Łomży, przy ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 2A lok. 32
Jak mogę nawiązać współpracę z firmą?
Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą z targiem naturalnej żywności Pora na Pola, prosimy o przesłanie swojej oferty na [email protected] Skontaktujemy się w celu omówienia dalszych kroków. W przypadku chęci zostania naszym dostawcą, prosimy o wypełnienie krótkiego formularza, który znajduje się na dole strony internetowej: https://dostawca.poranapola.pl/ i podobnie jak wyżej - załączenie swojej oferty.
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat danego produktu?
Aby znaleźć więcej szczegółów na temat danego produktu, należy wejść zarówno na jego podstronę w poranapola.pl, jak również na podstronę z informacjami o dostawcy. Jeśli to nie będzie wystarczające, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 797 823 801, bądź mailowy na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt.
Gdzie mogę znaleźć więcej informacji na temat danego dostawcy?
Aby znaleźć więcej szczegółów na temat danego dostawcy, należy wejść na jego podstronę w poranapola.pl. Jeśli to nie będzie wystarczające, prosimy o kontakt telefoniczny pod numer +48 797 823 801 bądź mailowy na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt.
Czy produkty na targu mają certyfikat ekologiczny?
Każdy produkt znajdujący się na naszej stronie, który ma w nazwie EKO posiada certyfikat ekologiczny. W ofercie posiadamy również produkty, które mimo braku EKO w nazwie pochodzą od wyselekcjonowanych rolników, nieużywających sztucznych nawozów, ani oprysków (np. Pani Danusia - rolniczka z pokolenia na pokolenie, która wszystko uprawia naturalnie) jednak bez certyfikatu ekologicznego.
Jaka jest data ważności produktów?
Wszystkie produkty świeże mają niedługi termin zdatności do spożycia ze względu na swoją specyfikę (produkty naturalne, bez sztucznych dodatków). Wszystkie krótkie daty ważności są podane na naszej stronie w opisie danego produktu.

Zamówienie z targu

Czy mogę edytować zamówienie?
Edycja zamówienia jest możliwa. Wystarczy wysłać e-mail na [email protected] i opisać jakie produkty chce się dołożyć do zamówienia bądź które z produktów usunąć – należy to zrobić nie później niż przed godziną 14:30 w dniu poprzedzającym doręczenie przesyłki.
Dlaczego część produktów zniknęło z mojego koszyka?
Po wpisaniu kodu pocztowego część produktów mogła zniknąć z koszyka, ponieważ niektóre artykuły znajdujące się na targu Pora na Pola nie są dostarczane do mniejszych miejscowości, gdzie dostawa jest realizowana za pośrednictwem kurierów InPost. Nie wysyłamy artykułów bardzo delikatnych, wrażliwych na transport, gdyż takie produkty mogłyby się zniszczyć podczas przewożenia.
Dlaczego część produktów jest niedostępna po wpisaniu kodu pocztowego?
Z troski o stan, w jakim dotrzeć mogą niektóre delikatne produkty, część artykułów przedstawionych na naszej stronie jest niedostępna dla dostaw do mniejszych miejscowości realizowanych za pośrednictwem kurierów InPost.
Jaka jest minimalna wartość zamówienia?
Minimalna wartość zamówienia wynosi 100 zł. Przy zakupach powyżej 299 zł oferujemy darmową dostawę na terenie całego kraju.
Czy jest możliwość anulowania zamówienia?
Tak, istnieje możliwość anulowania zamówienia. Jednak może to nastąpić nie później niż przed godziną 14:30 we wtorek w tygodniu, w którym ma być zrealizowana dostawa. Po tej godzinie dostawcy są informowani o zapotrzebowaniu na produkty i rozpoczynają przygotowania jedzenia specjalnie pod Twoje zamówienie. Jeśli chcesz anulować zamówienie, napisz wiadomość na adres: [email protected] lub przez formularz: https://poranapola.pl/kontakt.

Reklamacje

Gdzie mogę zgłosić reklamację?
Reklamacje prosimy zgłaszać na adres e-mail: [email protected] Należy opisać jakiego produktu dotyczy reklamacja, dlaczego reklamujemy dany artykuł oraz jeśli jest to możliwe - załączyć zdjęcie.
Ile trwa rozpatrywanie reklamacji?
Na wszystkie zgłoszenia odpowiadamy w dni robocze, w godzinach pracy biura, tj. 9:00-17:00. Staramy się, aby reklamacje były rozpatrywane w ciągu 24h.
W jakim terminie należy złożyć reklamację?
Reklamację należy zgłosić możliwie jak najszybciej po otrzymaniu zamówienia. Najpóźniej w terminie 2 tygodni od doręczenia paczki.

Obsługa klienta

Pojawił mi się błąd na stronie, co robić?
Prosimy o przesłanie maila na adres: [email protected] lub wiadomości przez formularz https://poranapola.pl/kontakt z informacją o błędzie oraz z jakiej przeglądarki internetowej i jakiego urządzenia korzystałeś/korzystałaś w momencie pojawienia się błędu. Jeśli jest taka możliwość, prosimy również o załączenia screena.

Dostawa

Co oznacza sformułowanie opłata logistyczna?
Opłata logistyczna dotyczy wysyłek do mniejszych miejscowości - jest to opłata związana ze specjalistycznym zabezpieczeniem produktów podczas transportu. Przesyłki realizowane za pośrednictwem kurierów są pakowane w styroboksy z wkładami chłodzącymi, tak aby zapewnić odpowiednie warunki podczas transportu oraz zagwarantować ciąg chłodniczy.
Czy mogę zmienić adres dostawy zamówienia?
Tak, zmiana adresu dostawy jest możliwa. Aby to zrobić, należy przesłać wiadomość na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt, bądź zadzwonić pod numer +48 797 823 801, nie później niż przed godziną 14:30 we wtorek w tygodniu, w którym ma być zrealizowana dostawa.
Jaki jest koszt dostawy?
Koszt dostawy wynosi 24,99 zł, dla paczek o wartości poniżej 299 zł. Przy zakupach powyżej tej kwoty dostawa jest darmowa. Dla zamówień realizowanych za pośrednictwem kurierów inpost doliczana jest również opłata logistyczna w wysokości 14,99 zł.
Czy dostarczacie na terenie całego kraju?
Tak, zamówienia realizujemy na terenie całego kraju. Paczki dostarczane są od wtorku do soboty. Możliwość wyboru dnia dostawy zależy od adresu, na który będzie wysłana przesyłka.
Czy paczki są zabezpieczane do transportu?
Zamówienia pakowane są w kartony. W zależności od kanału i sposobu transportu mogą być w nich umieszczone wkłady chłodzące. Paczki podróżujące w samochodach chłodniach nie wymagają już dodatkowych zabezpieczeń. Natomiast pozostałe zamówienia przewożone standardowymi samochodami dostawczymi dodatkowo pakowane są w styroboxy i oklejane taśmą tak, że ciepłe powietrze nie powinno przedostawać się do środka. W części miejscowości styropianowe opakowania są wykorzystywane wielokrotnie, dlatego przy przekazaniu paczki kurier wyciąga karton ze styroboxu i nie trafia on już do Klientów. Mamy nadzieję, że w przyszłości takie rozwiązanie będzie możliwe przy dostawach na terenie całego kraju. Na ten moment Klienci z nielicznych mniejszych miejscowości otrzymują paczki wraz z całym zabezpieczeniem.
Co stanie się z moimi środkami w przypadku braku jednego z produktów przy dostawie?
W przypadku braku towaru informujemy klienta przed dostawą o zaistniałej sytuacji, a środki za brakujące produkty zwracamy na konto, z którego otrzymaliśmy płatność.
W jakich godzinach i dniach dostarczane są paczki?
Daty oraz godziny dostawy są uzależnione od adresu wysyłki. Po więcej informacji odsyłamy do zakładki Dostawa https://poranapola.pl/strony/1-dostawa .
Jak zmienić datę dostawy?
W przypadku zmiany daty dostawy prosimy o wiadomość na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt bądź telefon pod numer +48 797 823 801, nie później niż przed godziną 14:30 we wtorek w tygodniu, w którym ma być zrealizowana dostawa.
Czy kurier kontaktuje się z klientem przed dostawą?
Kurierzy zwyczajowo dzwonią do klientów 10-15 minut przed próbą dostarczenia paczki, można wtedy przekazać informację np. o niedzwonieniu do drzwi domofonem czy zostawieniu paczki przed wejściem. Dla dostaw w godzinach 01:30 – 07:30 kurier nie kontaktuje się telefonicznie, aby nie niepokoić klientów w godzinach nocnych / wczesnoporannych. Paczkę pozostawia pod drzwiami lub w wyznaczonym przez Klienta miejscu. Wtedy konieczne jest podanie wskazówek do dostawy takich jak np. kod do wejścia do klatki schodowej czy do furtki w domu jednorodzinnym.
Jak i gdzie mogę zostawić uwagi dla kuriera?
W końcowym etapie składania zamówienia, na stronie pojawi się okno “uwagi do zamówienia”. Tam można zostawić wszystkie ważne informacje do kuriera. Będą one dołączone do listu przewozowego.
Co się stanie z moją paczką, gdy nie dotarła w dniu dostawy?
Jeśli z przyczyn od nas niezależnych paczka nie zostanie doręczona planowo, kurier ponowi próbę dostarczenia przesyłki w kolejnym dniu.

Dostawcy

Gdzie mieści się magazyn Pora na Pola?
Mamy dwa magazyny – w Warszawie przy ul. Marywilskiej 26, na terenie chłodni Morspol, oraz w Łodzi przy ul. Budy 4.
Jak zostać dostawcą targu?
Jeśli jesteś zainteresowany/a współpracą z targiem naturalnej żywności Pora na Pola, prosimy o wypełnienie krótkiego formularza, który znajduje się na dole strony internetowej: https://dostawca.poranapola.pl/ i załączenie swojej oferty lub kontakt telefoniczny 579634214.

Płatność

Jakie są sposoby płatności?
W końcowym etapie składania zamówienia można wybrać następującą formę płatności:
błyskawiczny przelew online za pośrednictwem serwisu TPAY.
W uzgodnionych przypadkach możliwe jest opłacenie zamówienia za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego na następujące dane:
W PORA NA POLA S.A.
ul. Ks. Kard. Wyszyńskiego 2A lok. 32 18-400 Łomża
nr konta (ING): 50 1050 1025 1000 0090 3170 1296
Czy jest możliwość płatności gotówką?
Nie ma możliwości płacenia gotówką przy odbiorze.
Jak użyć kodu rabatowego?
W końcowym kroku realizacji zamówienia, po stworzeniu listy zakupów, pojawi się zapytanie o kupon rabatowy. W tym miejscu należy wprowadzić kod zniżkowy, który pomniejszy wartość zakupów o daną kwotę.
Co się stanie z wpłaconymi przeze mnie środkami w przypadku braku produktu?
W przypadku braku towaru informujemy klienta przed dostawą o zaistniałej sytuacji, a środki za brakujące produkty zwracamy na konto, z którego otrzymaliśmy płatność.

Akcjonariat

Jak mogę kupić akcje?
Akcje Pora Na Pola można zakupić podczas emisji bądź bezpośrednio od akcjonariusza spółki. W przygotowanej strategii do końca 2023 roku planujemy również debiut giełdowy.
Jak mogę sprzedać akcje?
Na ten moment sprzedać akcje można na podstawie umowy cywilnoprawnej znajdując bezpośredniego kupca. Jednak w przygotowanej strategii do końca 2023 roku planujemy debiut giełdowy, gdzie upłynnianie akcji powinno już być dużo prostsze.
Gdzie mam się zgłosić w temacie akcjonariatu?
Aby skontaktować się z nami w temacie akcjonariatu, należy napisać wiadomość na [email protected] lub przez formularz https://poranapola.pl/kontakt.
Czy za akcje będzie wypłacana dywidenda?
Spółka nie planuje wypłaty dywidendy za rok 2021 i rok 2022. Zysk będzie przeznaczony na inwestycje lub wypłacony w formie dywidendy, a decyzję o tym podejmą akcjonariusze podczas Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy. Decyzja akcjonariuszy zapada w formie uchwały Walnego Zgromadzenia Akcjonariuszy Spółki podjętej bezwzględną większością głosów.