Wystąpienie na konferencji Pulsu Biznesu “E-commerce development 2019”

· ·
Wystąpienie na konferencji Pulsu Biznesu “E-commerce development 2019”

W ubiegły piątek, 26 czerwca, na konferencji “E-commerce development 2019” miałem zaszczyt wystąpić w roli prelegenta Pulsu Biznesu. Mówiłem o przełomowych zmianach, których początek możemy zaobserwować na rynku spożywczym, możliwych ścieżkach jego rozwoju i rozwiązaniach e-commerce, wykorzystujących współczesne trendy zakupowe.

W moim wystąpieniu „Początek cyfrowej rewolucji rynku spożywczego” opowiedziałem o dokonanych przez siebie analizach sektora e-grocery. Przedstawiłem dane dotyczące zwyczajów zakupowych wśród konsumentów oraz potencjał rozwoju, jaki drzemie w tej dziedzinie gospodarki. Opowiedziałem, jakie cechy najbardziej rozpowszechnionego modelu dystrybucji żywności są jednocześnie jego wadami i jak, stosując innowacyjne metody, można usprawnić utarty schemat. Na przykładzie działania Pora na Pola wyjaśniłem, jak proces decentralizacji dystrybucji produktów spożywczych może przyczynić się do zwiększenia sprzedaży u małych, lokalnych rolników i wytwórców, a jednocześnie ułatwić konsumentom dostęp do zdrowej, tradycyjnej żywności.

„E-commerce development 2019” to już 10. edycja konferencji organizowanej przez Puls Biznesu, na którą zapraszani są specjaliści z dziedziny e-handlu, marketingu online czy rozwoju biznesu i nowych technologii. W tym roku rozmawialiśmy m.in. o skutecznej ocenie rynku, nowych sposobach dotarcia do klienta oraz najnowocześniejszych rozwiązaniach, jak sztuczna inteligencja i chmura obliczeniowa oraz ich wpływie na dzisiejszy i przyszły rynek.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze