Wyniki finansowe za 2021 rok

· ·
Wyniki finansowe za 2021 rok

Szanowni Państwo,

Drodzy Akcjonariusze,

w imieniu Pora na Pola Spółka Akcyjna przekazuję Państwu Sprawozdanie Zarządu za 2021 rok. 

Z przyjemnością pragnę stwierdzić, że trzeci rok istnienia naszej spółki okazał się kolejnym skokiem dla jej rozwoju. Rok rozpoczęliśmy przygotowaniami do emisji akcji serii D w modelu crowdfundingowym. Zapisy na akcje przyjmowaliśmy w okresie 25.02.2021 - 09.04.2021 r. i zakończyły się pełnym sukcesem, czyli objęciem wszystkich oferowanych 34 800 akcji po cenie zapisu 75 zł na akcję. Emisji towarzyszyła kampania zasięgowa wspomagająca budowę naszego wizerunku na wczesnym etapie. 

W marcu 2021 Pora na Pola S.A. podpisała umowę o współpracy marketingowej z jedną z najlepiej ocenianych w Polsce agencji Digital 360, czyli AdCookie - Digital Marketing. Jednocześnie AdCookie dołączyło do Pora na Pola jako największy inwestor emisji akcji serii D. 

W Spółce trwały prace nad projektem badawczo-rozwojowym, będącym głównym celem inwestycyjnym Spółki podczas drugiej rundy crowdfundingowej. Dzięki zaangażowaniu nowych akcjonariuszy oraz pozyskaniu funduszy ze środków  Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego stworzyliśmy innowacyjne rozwiązanie na rynek e-grocery, czyli mechanizm subskrypcyjny, połączony z rozbudowanym systemem rekomendującym, pozwoli dokonywać zakupów w sposób prosty i niewymagający dużych nakładów czasowych. Umożliwia on zamówienie usługi abonamentowej, w ramach której we wskazanej przez klienta częstotliwości będzie on otrzymywał paczkę z wybranymi typami produktów.

We wrześniu 2021 Pora na Pola zrobiła kolejny krok milowy w rozwoju tworząc nową ofertę wyselekcjonowanych napojów alkoholowych w ramach nowopowstałej spółki Pole i Alkohole Sp. z o.o., której udziały w 100% posiada Pora na Pola S.A. 

Spółka na koniec roku 2021 otrzymała również dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego w kwocie 978 069,31 zł. Całkowity koszt projektu ma wynieść 1,7 mln zł, a środki będą przeznaczone na zaprojektowanie i wdrożenie systemu prognozującego zapotrzebowanie konsumentów na regionalne produkty spożywcze od rolników i małych producentów. Algorytm wykorzystujący sztuczną inteligencję będzie brał pod uwagę m.in. sezonowość, historię zakupową, aktualne trendy, planowane promocje.

Zdaję sobie sprawę z trudu zadania, jakiego się podjęliśmy i czuję odpowiedzialność nie tylko za finansowy sukces firmy w przyszłości, ale także czuję odpowiedzialność społeczną biznesu. Budujemy spółkę w oparciu o idee społeczne - działalność firmy jest prowadzona uwzględniając bezpośrednie wsparcie małych producentów, wzmacnianie polskiej gospodarki na poziomie lokalnej społeczności, patriotyzm ekonomiczny, ekologię, dostęp do dobrej jakości żywności i budowanie pozytywnych relacji na linii producent-klient. 

Jesteśmy na wczesnym etapie naszego rozwoju. Rok 2021 był trzecim rokiem naszej spółki na drodze do zrewolucjonizowania modelu dystrybucji żywności w naszym kraju. 

Zachęcam do zapoznania się z treścią sprawozdania.

Z szacunkiem,

Adrian Piwko

Prezes Zarządu 

Sprawozdanie Zarządu za 2021 rok

Sprawozdanie finansowe za 2021 rok

Sprawozdanie niezależnego biegłego rewidenta z badania

Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze