Trzecia emisja akcji Pora na Pola!

Pora na trzecią rundę emisji!

Ruszyła trzecia emisja akcji Pora na Pola S.A.! Po sukcesie poprzednich emisji, nadszedł czas na kolejny etap rozwoju.

Internetowy targ naturalnego jedzenia

Pora na Pola S.A. to internetowy targ naturalnego jedzenia, działający w segmencie e-commerce grocery. Od ponad trzech lat dostarczamy rzemieślnicze jedzenie do naszych klientów, obecnie już na terenie całej Polski. Zrzeszamy sprawdzonych rolników i zaufanych producentów najwyższej jakości żywności. Stawiamy na uczciwie prowadzone gospodarstwa, małe manufaktury, sprawdzone produkty i wyjątkowych dostawców.

Odbudowujemy więzi między lokalnymi producentami a odbiorcami końcowymi, skracając łańcuch dostaw i dystrybucji, stymulujemy rozwój i unowocześnianie polskich gospodarstw. Trzecia emisja w crowdfundingu jest zapowiedzianym już rok temu kolejnym krokiem w realizacji naszej strategii finansowania i rozwoju. Pozyskane środki przeznaczymy na rozwój Pora na Pola w obszarze logistyki dostaw, usprawnień technologicznych platformy, rozszerzenie oferty, aby dalej skalować liczbę zamówień. Dołącz do nas i przyczyń się do zmian w handlu żywnością w naszym kraju!

Zainwestuj w spółkę, która zanotowała ponad 500% wzrostu przychodów w 2020 roku!

Szybszy niż przewidywaliśmy, sześciokrotny wzrost przychodów firmy w roku 2020 spowodował, że przyspieszyliśmy tę rundę inwestycyjną o kilka miesięcy.

Dzięki nabytemu przez ponad trzy lata doświadczeniu wiemy, jak zainwestować pozyskany kapitał, aby stać się liderem internetowej sprzedaży rzemieślniczego jedzenia i zapewnić konsumentom doskonałe doświadczenia związane z korzystaniem z tej usługi.

Image

Co planujemy w ramach inwestycji?

Wdrożenie szybkich dostaw

Zmienimy cykl logistyczny dostaw z tygodniowego na dzienny. W ten sposób dotrzemy do szerszego grona klientów, dla których istotna jest nie tylko jakość i pochodzenie żywności, ale także szybki termin realizacji zamówienia. Z naszych analiz ruchu na stronie wynika, że zmiana cyklu tygodniowego na cykl dostaw z dnia na dzień powinna pozwolić nam skokowo zwiększyć co najmniej dwukrotnie liczbę zamówień na stronie wśród tych użytkowników, którzy trafiają do nas po raz pierwszy oraz znacząco zwiększyć częstotliwość zamówień obecnych klientów. 

Kampania i rozwój sprzedaży w modelu subskrypcyjnym

Aktualnie jesteśmy na ostatnim etapie realizacji projektu badawczo-rozwojowego, dofinansowanego kwotą niemal 0,5 mln zł w ramach Programu Regionalnego Województwa Podlaskiego. Rezultatem będzie algorytm predykcji koszyka, który przewiduje potrzeby zakupowe naszych klientów i umożliwia zautomatyzowane przygotowanie koszyka przez system. Wyniki projektu wdrożymy wraz ze startem i kampanią marketingową sprzedaży subskrypcyjnej oraz uruchomieniem zupełnie nowej odsłony platformy www.poranapola.pl

Otwarcie hubu logistycznego w kolejnym mieście

To pierwszy krok w kierunku regionalizacji platformy, czyli budowania lokalnych magazynów w największych ośrodkach w kraju, połączonych ze sobą transportem chłodniczym. W ten sposób jesteśmy w stanie docierać z dostawą do klientów w danym mieście sprawniej i szybciej oraz zwiększać ofertę budując lokalne siatki dostawców skupione wokół danego miasta.

Rozwój sprzedaży B2B

Dzięki nowemu kanałowi sprzedaży dywersyfikujemy strukturę działalności, docieramy do nowej grupy docelowej oraz osiągamy wyższe przychody. W roku 2020 przeprowadziliśmy pierwszą znaczącą sprzedaż kilkuset voucherów prezentowych. Dostajemy zapytania o ofertę m.in. od sklepów ze zdrową żywnością, zarządców powierzchni biurowych czy przedszkoli.  Widzimy duży potencjał w sprzedaży dla firm i w związku z tym chcemy w 2021 roku rozwijać ten kanał sprzedaży. 

Projekt technologiczny B+R

Algorytm prognozowania popytu na poszczególne produkty ułatwi rolnikom i producentom planowanie produkcji, a nam pozwoli na zmniejszenie wewnętrznych kosztów obsługi zakupów i tym samym efektywniejsze zarządzanie polityką magazynową. Projekt planujemy przeprowadzić przy wsparciu funduszami unijnymi – aktualnie czekamy na wyniki rozpatrzenia naszego wniosku w ramach konkursu Szybka Ścieżka Agrotech z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju (wartość wnioskowanego dofinansowania to ok. 1,1 mln zł).

Image
Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze