Comparic24.tv - wywiad o strategii biznesowej spółki

Jak zarządzać biznesem, by osiągnąć wzrost przychodów o 500% z roku na rok?

Na to pytanie miałem ostatnio okazję odpowiedzieć Michałowi Stankowi w rozmowie z cyklu #Crowdtalks.

Opowiadam w niej o genezie powstania Pora na Pola i o naszym modelu biznesowym, który zakłada przeniesienie zakupów na targu do internetu, w sposób najbardziej uczciwy dla dostawców oraz klientów.

Mówię także, jak przebiega selekcja na naszej platformie, bo nie jesteśmy klasycznym marketplacem, gdzie każdy może sprzedawać, co tylko chce. Kładziemy duży nacisk na weryfikację, rozmowy i budowanie trwałych relacji z naszymi dostawcami. Poznanie ich było siłą napędową Pora na Pola, ponieważ zainspirowali mnie swoją pasją, wiedzą i wyśmienitymi produktami. W efekcie, na naszym targu znajdziesz tylko wyselekcjonowane, sprawdzone i zaakceptowane przez nas jedzenie – pod względem smaku, jakości i pochodzenia.

„Jestem zdania, że tradycja rzemieślnicza powinna przetrwać i dzięki takim inicjatywom, jak Pora na Pola dostawcy mogą robić to, co kochają w miejscach, które kochają.”

Oprócz filozofii i aspektu społecznej odpowiedzialności naszego biznesu rozmawiamy także o wynikach finansowych. Nie da się ukryć, że spółka rozwija się w zawrotnym tempie, do którego przyczyniła się także pandemia. W tym czasie spora grupa ludzi została zmuszona do zrobienia zakupów spożywczych przez internet i przekonała się, że jest to możliwe do zrealizowania, wygodne i bezpieczne rozwiązanie.

Z rozmowy dowiesz się także, z jakim nastawieniem trzeba pracować i prowadzić biznes przy tak dynamicznych zmianach i jak w rozwoju pomogła nam trafnie dobrana strategia finansowania.  

Zachęcam do posłuchania o historii Pora na Pola i moich doświadczeniach! 

Image
Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze