Artykuł w Forbes.pl o przyszłości rynku e-grocery

Image

W Forbes.pl ukazał się artykuł o przyszłości rynku e-grocery, do którego miałem ogromną przyjemność dorzucić garść swoich przemyśleń, doświadczeń i planów na dalszy rozwój Pora na Pola.

Opowiadam w nim z jakim problem mierzy się teraz rynek e-grocery i co w tym temacie zmieniła pandemia, dlaczego zakupy przez internet są droższe niż stacjonarne oraz jak w poranapola.pl testujemy i wdrażamy model subskrypcyjny oparty o inteligentny algorytm.

“Teraz branża musi przekonać klienta, że za zakupy spożywcze z dostawą do domu warto zapłacić więcej, niż za zakupy stacjonarne. – Konsument musi mieć świadomość, że skoro ktoś za niego pozbierał produkty do koszyka i mu je przywiózł bezpiecznym transportem w kontrolowanej temperaturze, to za zaoszczędzony czas płaci wyższą ceną – np. 30 zł więcej tygodniowo, niż w przypadku samodzielnych zakupów w sklepie stacjonarnym – zauważa Adrian Piwko.”

Przeczytaj w jakim kierunku zmierza internetowa branża spożywcza i jak chcę dotrzymać jej kroku.

Image
Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze