Comparic24.tv - wywiad o relacjach inwestorskich
Miałem ostatnio okazję porozmawiać z Michałem Stankiem o budowaniu trwałych i angażujących relacji z inwestorami w ramach cyklu #Crowdtalks.
Rozmawiamy o niewątpliwym sukcesie trzeciej rundy inwestycyjnej, w trakcie której udało nam się pozyskać od inwestorów finansowanie rzędu 2,6 mln zł, a liczba akcjonariuszy wzrosła o ponad 600 osób. Michał pytał, jakie emocje towarzyszyły mi po zakończeniu kampanii i jak komunikować się z tak dużą grupą osób, uwzględniając ich indywidualne potrzeby i honorując udział w rozwoju firmy - czy to w ogóle możliwe?
Mówię również o tym, jak dbać o tak dużą i zaangażowaną społeczność, którą połączyła wiara w misję Pora na Pola. Każdy z naszych inwestorów ma poczucie bycia częścią całego projektu, ponieważ regularnie jest informowany o sukcesach, osiągnięciach i bieżących sprawach z życia spółki, której jest akcjonariuszem.
Ciekawym fragmentem rozmowy jest poruszony wątek działu marketingu Pora na Pola, który w całości zbudowany jest z naszych akcjonariuszy. Wojciech Osiński, Aleksandra Dębska i Michał Owsianowski zainwestowali w naszą spółkę przy okazji różnych emisji akcji na długo przed tym, jak zgłosili się do nas do pracy. W toku rekrutacji na każde z ich stanowisk wyszło na to, że oprócz kwalifikacji i umiejętności, z tłumu wyróżnia ich fakt, że są osobiście związani z firmą i blisko śledzą jej rozwój, będąc akcjonariuszami.
Podsumowując - z tej rozmowy dowiesz się, jak skutecznie prowadzić relacje inwestorskie, jak podejść do tego proaktywnie i z jakimi nakładami pracy jest to związane. Zachęcam do posłuchania o moich doświadczeniach!