Branżowe media o emisji akcji Pora na Pola

Branżowe media o emisji akcji Pora na Pola

O rozpoczętej w zeszłym tygodniu, drugiej emisji akcji naszej spółki na platformie Beesfund piszą dziś dwa poczytne portale, serwis internetowy ogólnopolskiego dziennika gospodarczego Puls Biznesu oraz giełdowy wortal Parkiet.com. Kilka dni temu artykuł na ten temat pojawił się również na stronie dlahandlu.pl.

Jak zaznaczają serwisy, w czasie postępującej pandemii rośnie zainteresowanie zakupami w internecie, chęć konsumentów do wspierania lokalnego rynku oraz wybierania zdrowej żywności. Bieżąca sytuacja jest więc doskonałą szansą na rozwój modelu sprzedaży opracowanego przez Pora na Pola. Tylko w ostatnim tygodniu obrót sklepu potroił się i był porównywalny do połowy obrotu z całego roku 2018. Coraz częściej dostajemy też wiadomości od zadowolonych klientów i producentów naturalnego jedzenia, którym umożliwiamy sprawną współpracę, zapewniającą obopólne korzyści w tym trudnym czasie.

Puls Biznesu i Parkiet.com zwracają uwagę na unikalny, innowacyjny pomysł subskrypcyjnego systemu zakupów w Pora na Pola. Portal dlahandlu.pl porównuje go z coraz popularniejszym na świecie modelem sprzedaży, który do tej pory wykorzystywany był głównie w kulturze (Spotify, Netflix). Jego wdrożenie i rozwój są podstawowym celem, na jaki przeznaczymy fundusze pochodzące od inwestorów, którzy podczas trwania obecnej emisji zdecydują się współtworzyć z nami sklep spożywczy jutra. Więcej na ten temat na łamach Pulsu Biznesu oraz Parkietu. Zapraszamy również do zapoznania się ze szczegółami naszej misji na stronie Beesfund.

Zaloguj się lub zarejestruj, aby dodawać komentarze